Nasze warunki dostawy

Ponieważ zakupy nie byłyby kompletne bez terminowej dostawy spełniającej oczekiwania, przywiązujemy szczególną wagę do tego etapu zamówienia. Chociaż nie mamy na to wpływu, stawiamy sobie za punkt honoru towarzyszenie Ci i zapewnienie, że Twoje produkty dotrą w dobrym stanie i na czas.

Śledzenie paczek, zwroty, przewoźnicy, przesyłki ekspresowe lub płatne - tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące naszych usług dostawy.

Terytoria

Dostarczamy głównie do Francji kontynentalnej, Korsyki oraz francuskich departamentów i terytoriów zamorskich, Wspólnoty Europejskiej, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Kanady. W przypadku innych miejsc docelowych prosimy o kontakt.

Jakie metody dostawy są dostępne?

Jako klient ITC masz wybór metod dostawy: 
  - W domu / w sklepie 
  - W paczce za pośrednictwem Colissimo Point relais (Francja kontynentalna i Korsyka) 
  - Click & Collect: odbiór w punkcie sprzedaży (Nancy lub Paryż) 
  - Na kongresie lub targach: w miejscu wydarzenia.

Ceny

W przypadku wszystkich zamówień o wartości powyżej 200 EUR z VAT i wadze poniżej 5 kg dostawa jest bezpłatna (na terenie Francji, Belgii i Luksemburga).

Wszystkie nasze ceny są dostępne poniżej(kliknij, aby otworzyć).

Duże ilości

Dostawa dużych ilości, w szczególności mebli, podlega wycenie. Usługa jest świadczona przez określonych przewoźników, takich jak Geodis lub Calberson. Po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię o kosztach dostawy.

Za pobraniem

Za pośrednictwem naszego przewoźnika UPS można wybrać tę metodę dostawy i opłacić zamówienie gotówką bezpośrednio u przewoźnika. (Do 750 € z VAT i z wyłączeniem produktów łatwopalnych, które nie mogą być transportowane przez UPS).

Zamówienie złożone przed godziną 12:00 zostanie wysłane tego samego dnia!

Termin przygotowania zamówienia

Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 12:00 zostaną przygotowane i wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w weekend zostaną przetworzone i wysłane w poniedziałek.

Szacowany czas dostawy:

EXPRESS TNT: 24h dzień roboczy po wysyłce

STANDARD (Colissimo + UPS): 48h dzień roboczy po wysyłce

DUŻA OBJĘTOŚĆ (Geodis Calberson): 72 godziny dzień roboczy po wysyłce 

Uwaga: Czasy dostawy podano wyłącznie w celach informacyjnych. Wszelkie opóźnienia w dostawie są poza naszą kontrolą.

Śledzenie zamówienia

W strefie klienta możesz śledzić swoje zamówienie w "moje zamówienia" / "zobacz moje zamówienie" / "śledź moją przesyłkę" / zostaniesz przekierowany bezpośrednio na stronę przewoźnika. W przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą, prosimy o kontakt.

Kontakt

Jeśli masz pytanie lub uwagę, nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji pod numerem 03.83.56.36.36 lub za pośrednictwem naszej usługi czatu online. Od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 12:45 i od 14:00 do 18:00

Zwroty

Towar można zwrócić w następujących przypadkach: 
 
- Błąd w zamówieniu: Otrzymałeś produkt, którego nie chcesz zatrzymać, ponieważ Ci nie odpowiada lub popełniłeś błąd w numerze referencyjnym. Możesz zwrócić nam przedmiot nowy, kompletny, w oryginalnym opakowaniu i nieużywany pocztą na następujący adres: 
ITC , ZAC du breuil, 18 rue Robert Schuman 54850 Messein. 
Prosimy o dołączenie kopii faktury zakupu i podanie przyczyny zwrotu. 
Po otrzymaniu i sprawdzeniu przedmiotu wystawimy notę kredytową (do wykorzystania przy następnym zakupie) lub wymienimy przedmiot (prosimy o podanie przedmiotu, który ma zostać wymieniony). 
 
- Obsługa posprzedażna: Jeśli otrzymałeś uszkodzony przedmiot, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 03.83.56.36 lub na czacie online i prześlij nam zdjęcie / film przedstawiający problem.  
 
- Serwis posprzedażowy/problem techniczny: jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy zepsutego urządzenia, skontaktuj się z działem technicznym telefonicznie pod numerem 03.83.56.36.36 lub na czacie online, abyśmy mogli podać Ci procedurę postępowania. 

- Okres odstąpienia od umowy: W przypadku wszystkich zamówień złożonych na naszej stronie internetowej masz 14 dni na wycofanie zamówienia. W przypadku wszystkich zakupów w naszych salonach, masz 7 dni. Należy pamiętać, że aby zwrócić przedmiot, musi on znajdować się w oryginalnym, nieużywanym opakowaniu.
 
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem czatu z naszym zespołem sprzedaży od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 12:45 i od 14:00 do 18:00 lub pocztą elektroniczną.